2015. november 20., péntek

2.rész

- Szia, Yaru! – öleltem meg egyetlen fiú barátomat.
- Na mit szeretnél csinálni? – kérdezte kíváncsian.
- Igazából be szerettem volna jelenteni valamit – mondom neki zavartan. Most, hogy mondjam el neki, hogy kimegyek Koreába, és egy ideig nem is tervezek visszajönni.
- Ömm….khm… Mitty itt vagy? Mit szerettél volna kérdezni? – kérdezte meg végül.
- Yaru ezt most nehéz lesz. Lehet megutálsz emiatt – mondtam neki szomorúan.
- Téged? Ugyan soha! Nekem te vagy az egyik legjobb barátom Min Hee mellett. Ugyan miért utálnálak meg?
- Kint fogok egy ideig élni Koreában… - nyögtem végül ki.
- Micsoda?! – kérdezi felemelt hangnemben.
- Jól hallottad. Kint fogok egy ideig élni. Nem akartalak megbántani. Sajnálom, de nekem ez fontos. Találkozhatok 4 év után Kimito-val és Hee. Meg persze, ha szerencsém van akkor a BTS-el is. Életem álma válna valóra.
- Nem haragszom. És nincs mit sajnálni. Örülök, hogy boldog vagy. Szeretlek így látni. Olyan megnyugtató. – mondja egy erőltetett mosoly mögött.
- Biztos nem haragszol? - kérdem reménykedve.
- Nem dehogy. Mondtam, örülök, ha boldog vagy. Akkor én is az vagyok.
- Jaj, Yaru! Annyira kedves vagy. Egy ilyen fiúnak miért nincsen barátnője? – kérdeztem, és megöleltem.
- Sajnos az ilyen fiúkra mint én, már nem buknak a csajok. Ők a „rosszfiúkért” vannak oda. Én meg nem vagyok az a fajta.
- Értem… Hidd el, majd találsz egy hozzád hasonló lányt – mosolyogtam rá.

 Válaszként én is egy mosolyt kaptam. Örültem, hogy újra mosolyog. Előbb szomorú volt, és olyan rossz így látni. Hosszan sétáltunk a parkban. Rengeteget beszélgettünk. Szinte mindenről. Nagyon jól elvoltunk. Felajánlotta, hogy hazakísér.
-És mikor indulsz holnap? – kérdezi a házunkhoz érve.
-Olyan 10 óra körül – mondtam egy sóhajtást követően.
-Értem. Én most elköszönök. Jó éjt, Mitty. Remélem hamarosan látjuk újra egymást.
-Ebben az egyben biztos vagyok, hogy igen – öleltem meg búcsúzóul. – Neked is jó éjt, Yaru!

 Bementem a házba, és a kanapéra lehuppantam. Elnyúltam, majd bekapcsoltam a TV-t. Sok minden nem történt ma de nekem mégis sok volt. Nem sokat néztem aztán a TV-t mert elmentem fürdeni és ki kellett kapcsolnom. A vízzel teli habfürdős kádba beleülve ellazultam. Gyorsan lemosakodtam és pizsamát vettem. Az ágyba bebújva a BTS-en gondolkodtam. Jaj Istenem el sem hiszem! Megyek oda ahol ők laknak. Nemsokára mély álomba szenderültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése