2016. január 9., szombat

Díj #1


Köszönöm szépen a blogom első díját. :) Nagyon nagy megtisztelés számomra, hogy ezt elértem. Nem is tudom mit mondjak. Soha nem hittem volna, hogy idáig eljutok. Köszönöm szépen Fanni Tombácznak a Heartbreaker-All you need is love írójának.

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2.Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj, a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. Küld tovább 12 embernek a díjat!
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

12 dolog a Heartbreaker-All you need is love blogról:
1. 2015 decemberében indult.
2. Nagyon sokat dolgozott a kinézettel az író.
3. Keveset sikerül írnia a tervezetthez képest.
4. Rengeteg segítséget kapott.
5. Próbál minél jobban arra törekedni, hogy az olvasónak élvezhető legyen.
6. A visszajelzéseket szívesen várja.
7. Hosszú ideig tervezi még írni.
8. Emellett a blog mellett indít egy Vampire Knight fanfictiont is.
9. Szereti csinálni, és próbálja beletenni a sztoriba a saját érzéseit.
10. Bátorság kellett ahhoz, hogy kirakja.
11. Ezelőtt volt egy Csábításból jeleses fanfictionja, de arra kemény kritikát kapott.
12. Reméli, hogy nagy sikere lesz a blogjának.

12 dolog az én blogomról:
1. 2015 októberében kezdtem.
2. A címét véletlenül sikerül kitalálnom.
3. Ez előtt egy másik fanfiction-nal foglalkoztam
4. Nem vagyok megelégedve magammal. Úgy gondolom többet is ki tudnék hozni
5. Egyenlőre ezt az egy blogot írom, de már van ötletem a következőre is. :3
6. Néha a legjobb ötleteim spontán jönnek. :D
7. Próbálom a legtöbbet kihozni magamból, hogy érdekes, és élvezhető legyen a történet.
8. A designt én csináltam, a fejlécet viszont barátnőmtől kaptam.
9. A karaktereknek (legfőképpen a főszereplő, és a kitalált szereplőknek) a saját érzéseimet szövöm bele.
10. Reménykedem benne, hogy egyszer elérem a 10000 megtekintést. :)
11. Bízom benne, hogy sokáig tudom, majd folytatni az írás.
12. Sok bátorság kellett ahhoz, hogy kitegyem, és elindítsam. :)

Válaszaim a kérdésekre:
1. Mikor kezdted az első blogod, és mi volt az?
Tavaly indítottam el. Ugyan csak ficit írtam, viszont animés formában. Én úgy véltem a 10. résznél, hogy nem nagyon lesz sikere. Így kezdtem bele ebbe. Amit nem bántam meg. :)
2. Mi inspirált?
Legfőképpen az, hogy sok videót, és más blogokat olvastam. Így hát én is kedvet kaptam hozzá.
3. Fanfictiont vagy saját történetet írsz inkább? 
Attól függ. Most jelenleg ugye fanfictiont írok. Egyenlőre, még maradok ennél a formánál. Aztán később majd meglátom, hogy mi lesz. :) De röviden annyi, hogy inkább ficis párti vagyok. :D
4. Ha kaptál már negatív kritikát, hogy kezelted?
Egyenlőre még nem kaptam. Nem is tudom, hogyan kezelném, ha kapnék egyet. Lehet, hogy rosszul esne, és megpróbálnék javítani a hibáimon. 
5. Van törölt blogod?
Persze. Ez előtt ugye volt egy, mint említettem. A címe az volt, hogy Mitty Japánban. Evvel csak az volt a gond, hogy nem tudtam, azonosulni a karakteremmel. :/
6. Szoktál kommentelni mások blogjához?
Ami azt illeti, nem. Inkább csöndes olvasó vagyok. 
7. Olvasol más blogokat? 
Igen. Már amikor megjön a kedvem hozzá. 
8. Mit gondolsz a blogodról?
Azt, hogy sokat kell még fejlődnöm. Nagyjából meg vagyok elégedve vele, de még rengeteg hiányosságot érzek rajta. Ami számomra nem nagyon jó. :/
9. Van valami, amin változtatnál? Mire vagy büszke, és mire kevésbé?
Igazából a designt változtatnám. Hogy mire vagyok büszke? Arra, hogy sokan visszajeleznek, hogy tetszik nekik a ficim. Ilyenkor nagyon jól esik, hogy vannak, akik olvassák a blogomat, és nem hiába írom. :) Köszönöm azoknak, akik olvassák. :)
Kevésbé pedig, hogy az elején nagyon keveset írtam. Mostanra próbálom hosszabbakra írni a részeket. 
10. Mennyire állnak közel hozzád a karaktereid?
Én nagyon azonosulni tudok velük. A saját érzéseimet szoktam belerakni, így ha majd befejezem ezt a blogomat, nehezen fogok megválni tőlük. 
11. Hosszú távon mit tervezel a blogolással?
Egyenlőre még nem tudom. De, annyit tudok, hogy jó sokáig szeretném írni. Szeretem ezt csinálni. 
12. Mikor érezted úgy, hogy megérte blogolni?
Amikor megkaptam a visszajelzéseket, hogy "Húh, nagyon jó lett!! Várom a folytatást." Meg a hasonlók. Ilyenkor van az az érzésem, hogy tényleg meg érte elkezdeni. :)

Az én 12 kérdésem:
1. Mióta kezdtél bele a blogolásba?
2. Kaptál már kritikát? Ha igen, hogyan kezelted?
3. Melyik felé hajlasz inkább? Fanfiction vagy saját sztori?
4. Van befejezett blogod? 
5. Meddig tervezed folytatni a blogolást? 
6. Közel állnak hozzád a karaktereid?
7. Szoktál mások blogjához kommentelni, vagy csak csöndben olvasgatsz?
8. Van a mostani blogodon kívül más futó blogod is?
9. Mi az, ami miatt belekezdtél?
10. Telefonról vagy inkább gépről szeretsz írni?
11. Mikor érezted azt, hogy megérte blogolni?
12. MI a véleményed a saját blogodról?



Az én jelöltjeim:
Tuda Izabel-Reason to Breathe 
Hwan MeRi-A hívás
Alexandra Boros-The Twin
Hyuna Park-Crazy Life 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése