2016. február 19., péntek

Díj #2

Köszönöm szépen a blogom második díját Raven F. Hatter-nek a Wonderland - Memories írójának. Hálás vagyok neki. :)

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. Küld tovább 12 embernek a díjat!
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

12 dolog az illető blogjáról:
1. Ő egyedül vezeti a blogot.
2. Rengeteg kutatómunkát igényelt.
3. Sok segítséget kapott hozzá.
4. Egy Alice in Wonderland fanfiction.
5. A desing egyszerűen fantasztikus.
6. A prológus nagyon megfogott.
7. Sok visszajelzést kap, hogy nagyon jól ír.
8. Jelenleg 21 feliratkozója van.
9. Saját maga alakítja a történetet.
10. Egyéni képgalériával rendelkezik.
11. Egyenlőre a prológus és egy kiegészítő rész található meg rajta.
12. Egyszerűen fantasztikus blog, sok munkával.

12 dolog a saját blogomról:
1. Egy 19 éves lányról szól, aki Koreába utazik a testvéréhez.
2. Összeismerkedik a BTS-sel.
3. A kinézetén mindig alakítgatok.
4. Szeretem ezt a blogot, ezért a későbbiekben nehéz lenne megválnom tőle.
5. Az ötleteim általában vagy zene hallgatás közben jönnek, vagy spontán.
6. Rengeteg munkám van benne.
7. A blog jelenleg 3167 megtekintésnél tart, amit nagyon köszönök.
8. Jelenleg 18 rész található meg rajta.
9. Barátnőmtől sok segítséget kaptam.
10. Próbálom a legjobbat kihozni magamból.
11. Egyszer reménykedem benne, hogy elérem a 10000 megtekintést, de már az 5000-nek is nagyon örülnék.
12. Köszönök szépen minden visszajelzést.

Válaszaim a 12 kérdésre:
1. Mióta blogolsz intenzívebben?
Tavaly kezdtem el. De intenzívebben talán november- december környékén.
2. Ha hirtelen semmi ötlet, akkor mi ad ihletet általában?
Általában képeket nézek, vagy videókat, ha nincs ötletem.
3. Mi az, ami szerinted egyedivé teszi a blogod? 
Na, ez fogós kérdés. Ilyenen nem nagyon gondolkodtam, de ha kellene választani, akkor talán a design. A fejlécet kaptam, szóval azt nem számoltam bele.
4. Hányadik blogoddal állunk most "szemben"?
Ha jól számolom, akkor második. Ezt tavaly óta írom, amit még sokáig tervezek vezetni, viszont ezen kívül van még egy másik is, csak az nem fanfiction, hanem saját történet.
5. Mi az, ami büszkeséggel tölt el, és mi az, amin javítani szeretnél?
Úgy büszkeségnek szerintem a díjakat mondanám. Nagyon jól esik, hogy kapok, de legfőképpen az, hogy tetszik sok embernek, ahogyan írok.
Javítani, személyem szerint a részek felrakásán változtatnék. Elég lassan sikerülnek a részek megírásai, de próbálok sietni velük.
6. Mit gondolsz, így összeségében a blogger közösségről?
Hogy sokat segítenek, ha valamit elrontok. Sok a visszajelzés, az írásom felé, aminek örülök, de nagyon. Köszönök szépen mindent.
7. Mostanában sokan vonultak vissza a billentyűzettől, valamint szünetelnek. Ennek oka szerinted mi lehet?
Szerintem, hogy nehéznek tartják az írást, illetve nincs idejük rá. Az biztos, hogy egy blogger dolga nehéz, de ha küzd megbirkózik vele. Próbálok megbirkózni a nehézségekkel, de ez nem mindig sikerül, amit nagyon bánok.
8. Számodra mi számít sablonosnak?
Ha egy történetet már vagy harmadjára látok, és különböző emberektől. Senkit nem szeretnék megbántani, de vannak ilyenek. Rengeteg jó sztori van, amiket szívesen olvasok, de vannak köztük olyanok is, amiket az előbb megemlítettem.
9. Kik támogatnak, amikor úgy érzed, semmi értelme írni?
Legfőképpen barátnőm, aki szintén blogger, sőt ő a legjobb barátnőm. Sokat segít, hogy újra legyen kedvem az íráshoz.
10. Milyen el/mottó visz előre? (Persze csak, ha van)
Nekem nincsen.
11. Hány blogot szoktál olvasni, követni?
Követni nem nagyon szoktam, inkább olvasni. Úgy vagyok vele, hogy amelyik megtetszik azt elkezdem olvasni. Nincs annyira sok, egyébként.
12. Kik azok a bloggerek/blogériák, akiket kiemelnél a közösségből?
Annyit elárulok, hogy vannak egy páran.

Az én 12 kérdésem:
1. Mióta kezdtél bele a blogolásba?
2. Mi az, ami esetleg hátráltat az írásban?
3. Mennyi ideig tervezed elvinni a blogod?
4. Vannak olyan írók, akiknek az írása miatt kezdtél bele a blogolásba?
5. Kik azok, akik támogatnak?
6. Mit gondolsz a közösségről?
7. Megvagy elégedve a blogoddal?
8. Van befejezett blogod?
9. Mi ösztönöz?
10. Mit szeretsz inkább írni? Fanfiction vagy saját történet?
11. Mennyi idő, mire megírsz egy fejezetet?
12. Honnan jött az ötlet, hogy ilyesfajta történetet írj?

A jelöltjeim:
Laura Vincze - Little Butterfly
Sára Varga - Moonlight
Dalma Görgey - You thought It
Judit Kálmán - Nevermind


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése